Så var det slut på en grym helg.



Har varit o ätit middag hos syster med mamma o pappa. Vi satt ute o grillade! sååå mysigt, fast det hade ju kunnat vara lite varmare.  Satt o snacka med de små grannbarnen oxå. haha så söta killar! 4-5 år var dom nog, älskar dom!:P  längtar tills jag ska jobba på skolan igen!
o till lunchen/brunchen så satt jag, Richard o Ante oxå ute, på en pizzeria.. då vare riktigt skönt iaf!

 

Förövrigt så ... haha fan va jag är trött på folk.

 

Men nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Är ju lite trött, blev itne så himla mkt sömn för mig igentligen. Delade soffan med Richard o Ante.. o låg o oroade mig lite för att sparka Ante i huvudet oxå eftersom han låg vid våra fötter.. hahah, lr speciellt emmi iof, när hon låg där eftersom hon låg närmast mig, den lilla stund hon låg där innan hon flyttade till sängen.

Imorgon ska jag iaf ta en powerwalk, träffa Ted, o sen får vi se. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0