träning?

Sitter här o funderar på om jag ska gå på ett danspass lr inte. För jag hade lixom bestämt det, men jag skulle lika gärna kunna lägga mig o sova nu faktiskt, så trött är jag...
Beror nog bla på att jag vaknade 05 av lille Mojje so mkörde sina tuscher i buren.. och att jag faktistk tog en liten mini powerwalk innan frukost.. just för att mjuka upp kroppen lite tänkte jag innan danspasset? haha asså jag går just nu som en tant på 100år!

Visst, igår var jag på ett Medel jumpa pass, och efter typ halva så kände jag hur jag nästan fick kramp i ena benet/vaden.. tog det lite lugnare men körde på rätt bra ändå.. haa haaaaaaaaaaaaaaa kansek itne skulle gjrot det. fy i helvete vad ont jag har idag! Det här är itne äns skön träningsvärk....
Men det sägs ju att när man ahr träningsvärk så ska man träna? så kansek ska gå dit iaf.


Är lite ledsen över att jag börjat känna av benhinnorna bara.. av lixom, nästan ingenting? Så blir att fixa ihop pengar o köpa ett par riktiga springskor om jag vill kunna hålla igång i sommar.



hm..... Nej! nu jävlar, packa väskan o åka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0