Ti.i.i.isdag

lite lätt huvudvärk men är på väldigt bra humör ändå!

kl 08:00 var jag på råsundaskolan och började min dag. Det var studiedag så inga lektioner, bara fritids! Så jag o Madicken, en annan tjej som jobbar, vi satt med barnen och ritade fram till lunch. o under tiden fick jag väldigt mkt information om ett spel som finns på internet.. Ena killen slutade inte prata om det, o jag bara MÅSTE spela det! Så han skrev en liten lapp till mig som jag la i fickan. (måste komma ihåg att spela det imorgon..påminn mig!)
o han pratade om det hela dagen bara för att se så att jag inte glömt det. Så jag har ju press på mig.. måste kunna utverdera det lixom;)

Sen på eftermiddagen så gick vi till skytteholmsparken ett tag o lekte. o när alla belv trötta o hungriga , även jaag som var med o lekte aktivt så gick vi hemmåt o åt mellis!
Jag o lille W fick ta en extra runda eftersom han var så envis o vägrade lyssna på oss lärare att han inte skulel ta av sig jacka o dylikt i parken. men jo, han skulle.. o såklart så glömde han en tröjja. SÅ det vart en liten extra prommis för oss två.
jaja, saknar de små grabbarna redan! o hopaps att jag går jobba lite mer snart.

Meeen.. ja nu har jag nyligen kommit hem från dansen som gick great!.. men håller på o dör av trötthet så nu är det sängen som gäller. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0