this is your time.

Körde totalt slut på kroppen på Zumba passet imorse! Så sjukt skönt o kul! o som alltid tar det dubbelt så lång tid att komma hem.. att det alltid ska vara massa problem på gröna linjen ut mot Hässelby? :S

Väl hemma så satt jag ut på balkongen ett tag med mojje o mamma som planterat lite nytt till krukorna där ute.
Vad har jag gjort annars idag då? Jo, suttit en timme me Ted på vårdcentralen typ^^ efter en sväng i solna c.... Jamen ja, snacka om händelserik dag!

Men så äntligen är högskole anmälan klar iaf! Vet inte alls om jag är nöjd med den.. tröttnade ltie eftersom det kronglade så jävla mkt o alla val jag gjörde försvan både 1 och 2 ggr. Men ja.. vi får väl se vart jag hamnar. Sthlm, Halmstad, Karlstad, Göteborg, Linköping, Uppsala....... ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0