sovtuta

Antingen så blir man nästintill döv efter en utekväll lr så är ljudet på min data bara väldigt varierande från dag till dag. Sitter med Tommy Körberg ( ;D ) på högsta volym men tycker ändå att jag skulle vilja ha liite högre.. men nej har ju på max. Och ändå så ligger Jenny o sover i soffan o rör inte en min.
Men nu så ska hon upp! För vi ska ta en promenad till solna för att handla lite mat.
Känner för att va lite rolig... hur ska jag väcka henne? Sjunga godmorgon godmorgon.. hämta lite kastruller o spela på? skvätta lite vatten på henne? slänga mig på henne? sjunga opera, låta som en ko.....? HA va rolig jag är! .... verkligen

Men ne.. nu ska hon upp iaf, har fått i mig en pizza så jag behöver komma uuuut. Hon får en chans till, en Låt til lska spelas, sen är det väl ko:n som gäller.
Så ska smsa lille Ted oxå som ligger o är sjuk. Om jag hade haft mina egna pengar så hade jag köpt o kommit förbi med ngt gott. lovar!


Men jaha.. kul, jag har hål i byxorna oxå.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Ted

Lille ted ? haha

och det är tanken som räknas :)

2011-04-10 @ 21:31:28
Postat av: Hedda

haha ja;P men man blir ju liten när man e sjuk... typ :)

2011-04-11 @ 00:00:24
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0