man ska inte tro för mkt.

Dagen har ju inte alls blivit som jag velat att den skulle. Vaknade upp på samma dåliga humör som jag somnade med. Lr som jag hade haft underkvällen iaf. Ölen o drinken med ted hjälpte faktiskt.
Menmen, ser fram imot jobb imorgon iaf. Jag behöver muntras upp. Jag behöver dom där små barnen som kommer springandes mot en när man kommer på morgonen, som ska attackera en med kramar och pussar. Det är kärlek det.
Tror nog att ett sånt här jobb skulle vara bättre för mig än psykolog lr ngt sånt.. lr just nu iaf, skulle aldrig klara av ngt som man inte blir glad av.

Idag har jag bara gjort dumma saker så nu funderar jag på att gå o lägga mig så jag vaknar pigg imorgon. Hoppas att det håller i sig till dansen oxå, även fast det inte känns någe kul längre... "menmen".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0