hur mkt ska man betala för att bota insektsfobi?

Tog en långpromenad me Jennifer runt sjön ikväll. lr tanken var iaf att vi skulle gå runt den men de blev inte ritkigt så. alla jävla byggarbeten förstör ju!
Meen.. haha jag märker ju att jag går runt som ett nervvrak! Ja, det har att göra med inlägget nedan. Jag vet inte hur många gånger jag skrev, hoppade o fick små ryck under promenaden, av igentlgien inget alls igentligen? Jennifer typ kollade på ngt o jag tog förgivet att jag var nära o gå på en spindel lr vad som helst. o speciellt när de blir mörkt... okej hon utnyttjade det lite kan jag ju säga! men ändå..  jag pallar inte att gå runt på helspänn hela tiden.. hahah shiiiit va jobbigt allt blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0