hur i helvette skulle man överleva utan sina vänner?

Känner bara hur lyckligt lottad jag är lixom. Skulle bara säga det ;)
Vaknade upp med en sån där jooobbig huvudvärk. Blev itne så farligt mkt igår ändå även fast det kändes så! Drog från Lobby typ 04:50.. sen satt vi uppe ett tag o gjorde lite mat innan läggdags. Jag stekte ihop lite sallad.. haha! Fan bästa fyllekäket ju?;) Sallad + japansk soja.

Kvällen började med Sushi o lite raw-food hemma hos mig. Massa snacka om sex o killar, mummsade choklad, chips och gott vin.
Hamnade bakom ett gäng utländskt folk som var väldigt glada i hatten, i kön till Lobby. Så det tog ju sin lilla tid men det kändes ändå som om att man var tillbaka i Kina. "Where are you from" är ju den klassiska. En kille hängde på oss in, han kom från England, men studerade i Tyskland vilket va lite synd eftersom vi ska till London i påsk!
Men dansade o hade kul hela natten iaf!   .....o det känns idag.



Men nån som är sugen på lite myskväll med mig o Jenny då? :)

Kommentarer
Postat av: mjaumjau

Vart ska vi ha myskväll då?

2011-04-09 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0