Första dagen efter påsk

Kom nyss hem från Dansen, vi körde wienervaltz(öööh stavning?? haha) för första gången! o det gick skit bra tkr jag! ;) haha alla blev en aaaning snurriga o vissa blev tilloch med illamående. Men vi fixade det bra när vi väl fick till det ^^

Har tryckt i mig några mackor o lite rester som låg kvar i påskägget.
Funderar på om jag ska gå på ett spinningpass imorgon? För min jävle benhinner gör ju redan väldigt ont :( Jag klarar ju av det men jag vill ju itne att det blir värre lixom.. Men, det jobbiga är att det bara finns medelpass på spinningen, haha jag kommer dö! För jag har nämligen inga benmuskler.. Dör av bara tanken att sitta o cykla i en timme! Jag har en känsla iaf att jag kommer typ ramla av cykeln efter passet haha! kommer inte kunna gå...
Men jaaaao, vi får se hur jag gör!

Hur ser veckan ut annars då? Jo imrogon är väl planen att träna iaf. Vill ju ha picknick lr ngt liknande men får se vilka som är lediga....:S
Torsdag blir jag Opus-vakt hela dagen o Richard kommer hit:)
Fredagen blire ut o röja heeela dagen, o natten. Får se hur pigg man är på lördagen men ska nog se till o hitta på ngt då oxå. Finns lite olika alternativ iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0