A Trip to your heart.


aaaasså, jag känner ju att jag behöver köpa mig en kamera, nu! Fan jävla idioter som ska sno saker:/ Men ja.. det blir ju bara massa ego bilder här på bloggen i varje inlägg^^ men vill ju ha lite bilder o det finns ju inge annat då :/ Får väl hoppas att vinna på triss lr ngt sånt....


Men iaf, tog en sväng till Solna c o köpte lite lunch. o nu har jag suttit ute o myst me Mojje på balkongen.
Jenny ringde för att checka vad jag hade på mig för kläder haha! ja jag vet att jag är lite tråkig men jag haatar att frysa! o jag fryser ju iprincip alltid. lr väldigt lätt. okej, satt i bikini o solade imrose, men de va då, o då kan man ju lätt dra på sig en tröja, lr gå in.
Men tror hon blev hyffsat nöjd när jag sa att jag faktiskt hade leggins o ballerina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0