Zzzz....

öööööhhhh va seg man är. Känner mig så extremt.. lat? ne.. eller.. ne jag vet inte. Men sjukt trött iaf. Jag som hade tänkt att åka o träna idag. Främst vare väl för att tanken var att jag skulle hem till Emmi o ungås med henne o lille Adam imorgon! Men nu när jag va på jobbet så såg jag att det stogd på schemat att jag börjar 06 VARJE DAG! jag som trodde att jag skulle va ledig på onsdagar:S... men så är ju Adam sjuk oxå. Så det kanske itne hade gått så bra iaf.
Men då tänker jag såhär .... ATT, eftersom jag är helt slut i kroppen, till o med benen o sådär så kanske jag ska vila idag? o åka iväg direkt efterjobbet imorgon ist?
Tänker lite på att vila nacken oxå. Kanske får bli en långpromenad ikväll ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0