warning för typiskt blogg inlägg!

Tänkte lixom börja med en dagens outfit! haha nejmen är man rastlös så är man;)
Har varit i solna c med mamma o handlat mat. Nu när vi är ensama hela veckan så ska det bli god o nyttig mat! va på banken o fick tillbaka pengar från skatten o så eftersom jag har fått ett nytt bankkort så var jag ju tvungen att ge mig ut på en liten shoppingrunda. Bara för att;D haha, men hittade inget kul, bara lite smågrejer.. Men funderar ju rejält på dom där stövlarna... o skinnjackan.

outfit om ni tar bort mammas rosa tjocktröja. Jag fryser som en idiot!
Sen kom emil o ville va med, fast igentligen ville han nog iiiinte haha. Han ser inte så road ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0