vipps så blev jag några år yngre igen!

Ni som känner mig vet att jag hatar när folk knäcker fingrarna/nacken/ryggen osv. o många gör det ju bara för att retas oxå!
Men nu är jag tvungen att själv utsättas för det. Ska gå hos en kiropraktor nu ett tag för min nacke..
Förra gången va helt okej när han knäckte. men det var tydligen bara korsryggen.. nu var det mer högre upp i nacken oxå. FYFAN säger jag bara! Försår inte hur han vågar igentligen.. fan han skulle ju kunna bryta nacken av mig??!
Men coolt vare iaf. Första två knäckningarna i nacken så kändes det verkligen skitbra! o han sa att nu är den som den ska vara. men sen så kände han lite till o nej, han behövde knäcka lite till, o den gången trodde ja han skulle döda mig. typ. o nu är jag såå himla öm i hela nacken.

Förra gången hade jag inte alls ont efter.. men nu gissar jag att ja kommer få det. Men det var iaf för att jag hade turen o vara i sån ung o vältränad ålder. Han vet inte om han kan fixa min nacke bra till 100%, Men han sa att det underlättar extremt att jag är i sån "bra form".


o tur att jag inte gick til ngt billigt massage ställe. Det här är ingen "amatör nacke" sa han, det är riktigt illa. men somsagt. bara se hur det blir o hopaps jag blir helt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0