absolute feel good.

Igår va en effektiv dag. Så himla skönt när man känner att man göör något! Som nu lixom när jag slutade vid 11 o bara varit hemma iprincip, kul?? NEJ. Kan ju behövas ibland men jag blir rastlös...
Imorgon ska jag o Camilla o träna iaf. Hon ska skaffa ett träningskort där jag tränar så äntligen får jag nån att träna med!

Sjukt hur bra man mår efter ett pass. Men så har jag ju haft massa annat att må bra över oxå iförsej. Eller inga speciella grejer kanske men saker som får en att dra lite extra på mungipan.

Va hos läkaren igår o allt verkar väl okej. Det såg inte så okej ut men hon sa att det inte va nån fara. Fick titta när hon gjorde ultraljudet o jävlar vad äggstockarna ser ut! Har huuur många cycstor som heslt! men, aa.. hon sa att de va lungt så.
Sen åkte jag o Camilla till skärholmen centrum för lite spontan shopping! alltid lika najs;) o en trött camilla vare oxå.. HAHAH går in i glasdörrar o kör ut på infarten osv...;) jävligt kul hade jag det iaf! o nu är min lördag planerad oxå:)



o idag borde jag väl igentligen göra ngt. Tänk, på måndag börjar jag plugga:( då kommer ju mina dagar bli helt uppbokade iprincip. lr kanske inte, men Inga mer slöa eftermiddagar. Bara urtrissta plugg-eftermiddagar. :/
Men juuuste, haha jag kan inte sluta skratta. Men som Johan sa, jag har fått nån uppenbarelse av nå slag och jag mår så bra! eller, snart gör jag det för jag har börjat tänka på ett annat sätt! Så ivanliga fall skulle jag säkert ha FET ångest nu. Och det har jag,... men jag skrattar bara åt det. Men är ju lite smått nervös;P
Men äh, inte varje dag man skämmer ut sig inför hela sverige ;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0