Tjoo

Tack så jätte mkt för igår Thowe! :)

Hade en kul kväll med mkt dans o trevliga folk!
Va kvar tills vi blev utkickade o så stogd vi ett gäng utanför o vänta på de olika skjutserna. o vissa hade det väldigt mysigt :D 
Jag, Clara o Jonte (?) delade på en taxi.. o HA HA HA.. fyfan va dyrt! Det är ju inte kul o komma hem från Shanghai när man tänker på sånna grejer asså...

Menmen.. o killen som hade min jacka försvann så jag fick låna Carmens, o såklart glömde vi de sen så nu är de bara att vänta på att hon ska vakna så vi kan åka o mötas innan hon åker till Oslo. Hon har ju mina skor oxå.. Så får hoppas att jag inte blir för trött... att det alltid ska va så att man vaknar så tidigt! kom hem 04 o vaknade runt 8? Tack för den!

jätte mysigt o vakna med gårdagens smink...


o nej.. jag ska inte va sånn men OJ vad man känner sig älskad.. NOT ^^ eller så är det bara killen som har blivit lite mer smart på senare tid. ? otur man kan ha ibland.


Kommentarer
Postat av: thowe

hahaha vissa = jag? ;) tack för att du kom :D

2010-09-06 @ 16:05:46
URL: http://thole.webblogg.se/
Postat av: H

hahaha, ja typ du ;D

2010-09-06 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0