jobbig morgon - Härlig dag!

Varit en lååång dag idag. eller det bror på hur man ser det. Känns så fast jag är jävligt pigg. nivet sådär närligt pigg men ändå trött man blir efter några timmar på gymmet.

Imorse hände ngt skumt. Vet inte om jag halv sov, somna om elelr om någon bara ändrat mitt alarm på veckarklockan. När jag vaknade så spelades LadyGaga på radion (har klock radio). SÅ jag tänkte att "jag ska bara lyssna klart på låten sen går jag upp". Sagt o gjort... Men när jag sätter mig upp så säger dom på radion "o nu är klockan 5 över 5." Jag rycker till o kollar på klockan. JA! Den är 05:05!! Jag ska ju gå upp 04:30!?
Hur fan kunde det bli så? kollar mobilen som oxå står på 05:05.. Trodde allvarligt att någon skojja med mig. Sprang runt o kolla alla klockorna i lägenheten o ja, det var 5 över fem.
Det roliga är ju att så tidigt på morgonen är det kvarts trafik. Så när jag kommer ner till tunnelbanan ringer jag o säger att jag blir ca en halvtimme sen.
Men i västra skogen är det avstigning för samtliga. WHAT?? Ja för det är strömavbrott så tåken går inte mellan västra och kungsträdgården. Så då är det att springa till ersättningsbussen där vi stogd som packade sillar.
Gick av vid fridhemsplan där jag tänkte ta gröna linjen. Men när jag kom ner till perrongen så hörs det i högtalarna att gröna linjen OCKSÅ har problem! Så då blev det att kuta upp till bussarna igen..
Den gick då bara till odenplan, men när vi väl kom dit va de smockat me folk som väntade på  bussar så alla trodde ju att de va ännu fler tåg inställda.. men efter många om o men så kom det några tåg som gick mot stan.... hehe jag kom inte till jobbet förrens 07.


Men en kort dag blev det iaf.. vilket va skönt då jag hade krafter kvar att gå till gymmet med:)
Sprang 30min på rullbandet, o sen blev det styrka! Duuuuktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0