bara för att lixom?

Hemma-sjuk-dag-nr2. Trååkigt. o det gör det ju inte roligare att städhjälpen är här idag heller. Men känner sig bara ivägen o en film i soffan är väl inge kul när hon ska börja damsuga o greja sen...
Men, tanken är ju att jag ska komma igång med plugget iaf. Får se hur de går med det.

Är ruskigt shoppingsugen iaf. Fick mail från brandos.se som alltid, o lite fina skor fanns det.... känner lixom för att tröst-shoppa lite?

Men, istället för att spändera pengar (och för att ha ett dåligt själ till att inte plocka fram naturkunskaps boken) så får ni en lista, snodd från Thowe.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Öh, spring ner o köp nån dunderkur mot dålig hy, NU?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Städhjälpen fick alla..
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Party.
4. Favoritplanet?
Vafan heter den... den brun-röda med ringar runt om? ^^ Fick alltid jobba med den i skolan...
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Jonathan Kamb.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Gunvald Larsson? :P
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Linne från Kina
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nje?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Dom jag använder mest nu är från Zara.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Både.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sooov.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hej min sjukling hur mår du?:) vad händer idag?"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
No idea!
14. Vilket uttryck använder du mest?
Har nog inget sånt där ord som missbrukas för tillfället..
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Va nog Emmi :)
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Mojjsen
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Choklad?
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Nada.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
vi säger väl 20?
20. Din värsta fiende?
Det är väl jag.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Jag o Jenny som står ute på Rydans uppfart på Nyår o skålar i Champange!
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Vi hörs, puss"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Hmmm......
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
nja, vet inte. Berg o dal bana.
25. Senaste låten du lyssnade på?
waka wakaaa

1) Vad åt du till frukost?
Frukssallad
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
jahapp, sen.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Jimmy
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart.
5) När var du arg senast?
Kommer inte ihåg, va nog ett tag sen :) så sköööönt
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
9an, o första året på Säby.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
7-8.
8) Yoga eller löpning?
Löpning.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spagettin tror jag.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Inga just nu, men har beställt Blossoms.
11) Favoritkaraktär i deckare?
-Gulvald Larsson!?!?!??!
12) Teveprogram du aldrig missar?
Jag missar allt just nu!
13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen, eller Carmen, som bor i Oslo isf.
14) Din bästa revansch?
Finns 2, eller tre. I 8an, och 2009-2010... o den mot mig själv.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Har inte haft så många.. men det måste väl varit Morbror!;)
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
Haha.. jag har väl ätit de mesta som inte är ok att äta iaf när jag bott i Shanghai.. Är det nyttigt så äter jag det, troligen. men Aldrig hund o kycklingfötter.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ola Rapace?
18) Kaffe eller te?
Te eller kaffe? blandning kanske^^
19) Skostorlek?
- 38
20) Hur ofta är du på Ikea?
inte ofta.
21) Om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Reeeeeeeesor! sen en XXXXL garderob o enormt mkt snygga kläder o skor. o så skulle jag absolut skämma bort mina favorit människor! :)


oh juste, bilden;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0