.

Jag håller på o brottas med ngt helt jävla onödigt just nu. o just för att i bland så bryr jag mig ju itne, men ibland är det som en stor jävla sten över axlarna.
Men jag är faktiskt grymt stolt över mig. ni vet mitt inlägg "nu ska ja satsa på livet" va ju att jag ska börja må bra på riktigt. Jag har "tagit avstånd" från folk o saker som bara ger mig negativ energi, eller jag har lixom itne svansat efter dom, jag har fokuserat o umgåts med folk jag mår bra av. som ger mig ngt positivt. Har gjort små symboliska saker för mig själv som fått mig på rätt väg. Tagit bort folk som jag inte vill tänka på från msn tex, slutat bry mig om vissa saker o tankar, lr ignorerat. bara gjort o tänkt på saker som gått mig att må bra! o jag har verkligen lyckats!

Också visat och tänkt mkt på dom som betyder för mig. Gjort mkt saker för andra, saker som jag kanske inte helt säkert skulle lixom ansträngt mig över tidigare. just för att "äh dom bryr sig inte, dom tänker väl inte på det här, bryr sig itne om jag gör så lr så lixom." Men jag har verkligen betett mig så som jag vill, lixom tänkt först o handlat sen, för att aldrig nånsin gå bakom ryggen eller svika en vän. o varit så ärlig jag bara kunnat vara!
Det är ngt av det viktigaste för mig.




Men jsts nu... bakis dag o allt, lätt att allt komerm tillbaka. oh Yes. Men nej, nu ska det ut ur huvudet ................. Woala! Smiiiiile.


Hade en kul kväll igår iaf, va väl hemma runt? 05-06?
Fröjd va så go o skjutsade mig till Emmi, där vi satt o mös med musik, idol, vin, cider o skitsnack, sen lite chill på pizzerian, buss till högdalen o brekten! o fick dit Fröjd oxå!
Dansade hela kvällen, lr "sprang runt" en del oxå för att komma ifrån de jobbiga grabbarna haha! fick en ros som jocke sen åt på.  Donken i slussen påvägen hem o lite hemliga saker som jag inte får berätta för en viss kille. haha!:P Kul hade jag iaf.
Nästnästa vecka ska vi ut o ragga! -med hjälp av Barneys raggningsbibel.

Kommentarer
Postat av: Marti

du är bra du Hedda! Dina ord ska man lyssna på, sånt som jag gör.

fortsätt <3

2010-09-18 @ 22:25:20
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0