så kom det..

Helt plötsligt kände jag hur min nacke blev stel igen o började värka. o Hela min kropp gjorde ont, tänkte "herregud, hur kan träningsvärken komma nu!?"
Men så tänkte jag ett steg längre.. o kände med fingrarna på halsen. Jag. Är. Sjuk. Eller jävlgit nära på att bli!
Det började ju igår då jag hade väldigt ont i halsen hela dagen, o ännu värre va det i morse. o vid 09 på jobbet så kände jag hur jag inte hade några krafter så jag gick på rast o plundrade fruktskålen som står där. En nektarin, banan o vindruvor fick jag i mig o mådde mycket bättre efter det! Det halsonda försvann och jag blev pigg! Men ja.. nu kommer det tillbaka, o värre! :(

Såhär mår jag alltid när jag börjar bli sjuk! Ni vet hela kroppen bara slutar fungera o värker o blääää.. Har tagit alvedon o ätit massa kiwi. Bara hoppaaaas det fungerar!

Bilden är ifrån Kina, tredje veckan ja va där, när Gurra åkte till Taiwan, och jag blev jätte sjuk. (som alla tror att de va pga för mkt festande^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0