to much info.

Men shit.. snacka om att jag får skylla mig själv nu! Bara för att jag skäms för ngt jag behöver göra för att må bra, så struntar jag i det o tänker att men nej, det där behöver jag inte. Jag mår ju bra nu! Bara för att jag mår som en prinssessa just då? Men vad om imorgon.. o i övermorgon? och NU!

Det var länge sedan jag har gråtit för att jag mår dåligt, o det var länge sedan jag lät ångesten ta över o bestämma! FAAAAAAAAN!! Jag som trodde det här va över.. ni vet när allt slutar att spela någon roll. allt blir bara jobbigt o man har inte lust till något längre.


O ikväll. Bara för att allt känns åt helvete nu så vet jag att jag kan ändra inställning på en sekund. om jag har tur.. Även fast att jag kommer få stålsätta mig till tusen nu när bästa Emmi får förhinder. o bara så du vet tjejen, du har blivit den tredje personen i mitt liv som jag verkligen älskar! som jag vet att jag har där, skulle dö för och känner att jag kan slappna av med till 100%. Jag tvekar inte en sekund att du finns där, o vet att du ställer upp! o jag skulle göra allt för dig!
Men nu.. klart som fan när du har en annan liten människa att som är beroende av dig att du inte alltid kommer kunna. därför är jag inte besvken eller arg heller. Även fast jag skulle viljat ha dig här sååååååååå mkt.

Men ska jag skita i allt då? som alltid förut. men jag vill inte vara som förut. Tänkte att då åker jag till mariefred på spelning.. men hej fel tjej på fel plats, lr? Så känns det med allt nu. Jag vill att nån tar tag i mig o säger vart jag ska o vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Buhääää!! Tårarna sprutar för 1000e gången idag, men nu för nåt bra. Jag är ledsen att jag inte kan vara med dig idag. Du vet vart jag finns om du inte orkar. Om du inte orkar åka hem och sova, så finns alltid ett extra rum för dig här. Jag är så glad att du finns i mitt liv, att du är du och att vi kommit varandra så nära. Allting har en meningen, meningen med min jobbiga halvår på Säby var du. Jag älskar dig, ALLTID! <3

2010-09-04 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0