sjukling.

ååh, segt. Gick upp 04:30 o smög ut ur mitt rum eftersom syster sov i min bädd soffa.. (Grattis, hon kom 2a i standard o ETTA i latin på danstävlingen i gbg!)
Mådde helt okej, men när jag väl va på jobbet så även fast jag hade tagit 2 alvedon 20minuter innan så kom huvudvärken, tempot jag hade förvanlades till snigelfart o lusten o orken försvann helt.. o nästan slutade inte rinna.
Så efter frysen va färdig åkte jag faktiskt hem.

Men nu ligger ju syster i min säng, så får väl sussa lite här ute på soffan då lr ngt. Köpte frukt påvägen hem oxå. Återigen massa kiwi, passionsfrukt, banan, nektariner, apelsiner o äpplen. Här ska det frossas i fruktsallad o jag ska bannemig bli frisk!

Godnatt.. eller morgon. Sov gott iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0