Nu.

  • Jag skulle börjat plugga för en timme sen hade jag lovat mig själv. Jag kan tydligen inte hålla löften.
  • Ätit alldeles för mkt vit chokladsås det senaste dygnet.. depprimerad att det är slut..
  • Det blir en vit helg för mig!! fett tråkigt
  • Med anledning att jag inte är i närheten av att bli friskare:(
  • Vaknade jäätte utvilad även fast jag väcktes av jockes fyllesamtal. Kanske det kommer ikapp mig nu?
  • Ska jag köpa ngt gott tills ikväll? Eller ska jag sitte helt ensam med datron, tvn o Naturkunskapsboken?
  • Ngn som vill komma hit ? (a) ^^
  • Även fast jag är trött så blir det en liten powerwalk idag?
  • en powernap först kanske?
  • Jag vill flytta hemifrån! Nån som är sugen på att flytta ihop?

Kommentarer
Postat av: Jocke

När var det jag ringde dig? Har inget minne av det.. :P

2010-10-12 @ 22:47:34
Postat av: Hedda

just därför det heter fyllesamtal ;)

2010-10-12 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0