något måste hända!

Åh, nu är jag rastlös!
eller asså på ett ytligt sätt. Jag vill förändra ngt!
  • För det första min kropp. haha jag är så himla bra som sitter o äter på dagens andra kexchoklad! Jag som är inne på modelljobb igen lixom, o håller just nu på att leta bilder som jag kan skicka in. Vet inte om det är så bra att skicka in mina modellbilder från Shanghai? :s
    Men ja iaf, snälla, ta bort mitt sötsug! Jag vill få tillbaka min gamla kropp :( Men somsagt, nu har jag ju börjat komma igång med träningen iaf.
  • Ska jag göra en tatuering eller inte? Asså det som känns mest intressant nu är att skriva "You are free to live" i nacken. Det har faktiskt en innebörd. Våga lev, våga chansa, våga må bra, våga må dåligt(lite). Gör vad DU vill, vad DU känner för! YOU are FREE to live lixom! Ngt som jag verkligen har gått in för nu, gjorde ju allt utom det förut.
    o så vill jag ju skriva ngt på kinesiska, o skriva något längst midjan. från bh-bandet o ner mot höften lixom. HUR snyggt!?
  • Håret? Jag vill ju spara ut till lååångt hår. Jag vill lixom kunna ha en lång fläta o ja... långt hår tack!:)
    Men så kollade jag ju lite bilder nu o vafan, va de inte så snyggt med den där lilla toffsen? Fräscht lixom.
    Ska jag klippa mig igen?

Hjäälp mig:P Vad tycker ne peeps? :)


Kommentarer
Postat av: ....

You are free to live!! Helt klockrent!

2010-09-18 @ 12:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0