lyckorus?

Vad hände?
Från att vara djupt depprimerad till att stå o dansa på tunnelbane stationen i sin ensamhet.. ja av glädje då asså.
Fått nå grym energi från gårdagskvällen, inte föör bakis utan mer översocial o sprallig, o nu så fick jag nyss ett jobb samtal. Dom är nöjda med mig så nu är det så att från imorgon och i framtiden ska jag börja 06 ist för 07 några eller alla dagar i veckan. Inte så himla kul kanske, men det betyder att jag får mer pengar, o det är himla kul! O vad betyder det; Mer festa o shoppa, lr hur? ;) höhö.


Men så ja, det blir väl att sova tidigt ikväll. Ska fixa min matlåda, hoppa in i duschen o sen kanske börja göra mig iordning för sängen?
Imorgon blir en lååång dag.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0