Lyckopiller.

Jag som skulle vara jätte duktig hela långa dagen..
Men smärtan tar överhanden ibland. Var hos kiropraktorn halv elva idag, o AJ! Skulle åkt o tränat direkt efter o sen skulle mamma o jag åkt till IKEA. Men nej har ställt in båda.. Känenr mig helt slut o öm i nacken så blir o vila idag.
Men imorgon efter jobbet blire att åka till träningen för då ska det köpas årskort oxå ;)

Igår när jag va påväg hem från träningen så fick jag sms från Carmen om kvällsfika i stan. Så det var bara att skynda hem o gör sig iordning innan det bar in till Café 60.
Va så himla kul o träffa henne, hon är en sån där människa man mår så bra av! Sånna behövs det fler av.
Vi pratade om allt o inget, massa skitsnack o djupare saker oxå. Tiden rann iväg o helt plötsligt så va klockan över 12 då Cafet stängde^^
Ä det inte konstigt hur man kan öppna sig så mkt för folk man inte direkt känner?

Tack för en skitmysig kväll iaf:)



Just nu sitter mamma o skrapar trisslotter. Hon vann nyss 25kr x2. Uuuuuuhhh!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0