Kelly Clarkson

Sjukt hur mkt musik kan ge än kraft. När jag lyssnar på Kelly Clarkson får jag så mkt "nu jävlar" i mig att det är sjukt. Men mkt ilska ligger nog bakom det. Första gången jag var ritkigt olyckligt kär lyssnade jag på hennes skiva 24/7. Första gången jag verkligen lyssnat på texterna i låtar och ja.. dom fick mig faktiskt att må så mkt bättre efter ett tag. Så när en Kelly Clarkson låt kommer på ett träningspass då jävlar går det undan ;)
Och hennes nyaste skiva påminner mig om Kina. För båda gångena jag åkte dit så lyssnade jag bara på den hela flygresan.
Ja, hennes musik ger mig heltenkelt grym energi!

Såklart finns det massa andra oxå;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0