Känns ju som fredag!

Mammas tur att göra middagen idag! Blir viktväktarnas kycklinglasange. Blir nog riktigt bra de!
Skulle åkt o hälsat på Marcus idag men nej(ingen bra ide att sova i gammla soffor? ^^ haha), så dagen har först gått åt till att... va fan har jag gjort? :S ingen aning, men nu håller jag iaf på att få lite ordning i mitt rum!
Öppnade en glömd cider oxå o har musiken på hög volym. Så det här går grejtans! ;D

o ja, golvet är typ min nya plats. Iaf när det handlar om data-tid.

 

Har tänkt på en grej. Nu när syster inte bor här längre, o pappa åker till landet varje helg, o mamma ofta jobbar kvällar fredag/lördag så blir jag ju nästan alltid ensam. Asså jag får ju som tvång att gå ut o festa. Känns ju sådär igentligen , ^^ även fast jag älskar det!

Försöker få in nån chillkväll men det går lixom inte..


Kommentarer
Postat av: Emmi

DET GÅR VISST!

2010-09-02 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0