Jag är en ung 70åring.

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. När jag hade kunnat säga till jobbet att "ne, ja måste vara ledig på måndag för att jag ska iväg på ett upprop inför naturkunskapen..ses på tisdag!" men istället sa jag "Jag har en grej jag måste gå på inför mitt pluggande, o det är klockan 10. Men jag kan komma o arbeta o hjälpa till med frysen i 2,5 timme från 06? ses då.."
Fattar ni, jag hade kunnat ligga kvar i sängen ett jäkla bra tag till, men jag kände att dom faktiskt behövde min hjälp.. va nära att åka tillbaka till jobbet oxå efter mötet va slut, men där hejda jag mig. Hade ju ändå tid hos kiropraktorn kl 14.00.

Hur gick det hos kiropraktorn då?
Jo det gick jätte bra. eller ja, han tror att han ska kunna fixa till min nacke, om vi har tur iaf. Det var verkligen i sista sekunden sa han, men eftersom jag fortfarande är ung så ska det nog gå.. Han blev iaf väldigt chokad över hur rak min nacke var. Han undrade om jag hade varit med i nån bilolycka eller liknande. Men nej, orsaken är nog att när jag föddes, så förlöstes jag med sugklocka. o dom va väl lite väl agressiva då. Så det pajjade min nacke, men nu ska han försöka få till den som den ska vara.
Jag fick en akupunkturnål i handen och så satte han lite ström som gjorde att musklerna arbetade, o sen masserade han o knäckte till. Helt sjukt hur ngt så snabbt kan göra mig rörlig igen. Har varit så stel på sistone, o det sa han oxå. "Herreguuud!" "Det här va verkligen inte bra"... Har ju fortfarande ont men känner mig ändå friare på ngt sätt. Jävligt skönt!
Han gämförde faktiskt min nacksmärta jag har nu med en 70årings. Fatta, jag borde ha så här ont när jag är SJUTTIO, inte TJUGO!
Återbesök nästa onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0