fortfarande i trottsåldern?

Jag har märkt en sak på mig själv faktiskt... det går ju lite i perioder, o just nu när jag verkligen är inne i mitt "må bra tänkande" så är det ju itne så aktuellt. men annars. är det bara jag eller är ni oxå fortfarande så? Att ni tänjer på gränserna så mkt det bara går?
Nu vet att ni kanske har gått lite för långt.. det kanske inte är okej men ingen säger ngt? varför inte? Då testar vi lite mer.. provocerar lite extra för att få en reaktion?

Varför?
Jag tror att jag har blivit så inne i det här att jag vill att alla ska vara ärliga mot mig. Lixom, klart som fan att ingen tycker det jag gör är okej nu! men varför säger ingen ngt? varför går alla bara runt o tänker det?? säg det till MIG ist? Nehe.. inte det.. men va säger ni NU då? *går ett steg längre eller säger det där lilla extra*

lite så blir det . fattar ni? Snälla jag vill veta exakt vad ni tycker om mig. om ni inte säger ngt så kan jag aldrig ändra mig heller eller ta hänsyn till om det är ngt ni inte är okej med.
Jag vill kunna köra med raka rör.

En Jakt efter Ärlighet helt enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0