den älskade lådan!

Även fast jag vart hemma o varit sjuk så har det inte blivit så mkt vila. Vår lägenhet har varit kaos sjukt länge nu så nu var det dags att ta tag i det på rikitigt . Så jag o mamma har tagit tag i mitt rum o de gamla som är som en lagerlokal nu typ.. lr va iaf. Nu är min hylla full me grejer.
så nu är jag helt slut o ska gå o sova.. men titta va roliga grejer man hittar när man rensar ut det gammla! haha vet inte hur länge jag har sparat den här!
Fick den av min faster när jag fyllde år nångång.. o jag har iprincip inte rört innehållet alls. Jag älskade den!

Full med massa bad grejer, doft tvålar, snäckor, mormors gamla smycken. o allt ligger väldigt "perfekt".

 

Men nu känner jag att jag kanske har blivit lite mer vuxen.. dags att säga hejdå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0