allt eller inget lixom.

Nyss hemkommen o sitter nu med min påse från lidel här... haha JO, jag skyller på dig Carmen. lite iaf:P att du lixom tillät mig köpa allt!
Hängde med henne till Lidel då hon behövde lite grejer till Oslo, o så blev de ju lite till mig oxå. Närmare bestämt två chipspåsar, en choklad kaka o två godispåsar (en från konsum). haha beslutsångest!
Men såklart så va jag inte alls sugen efter redan 2 godisar... men snart så kommer väl suget igen. Men jag tänkte kanske bjuda över någon som kan hjälpa mig o äta?^^ Nån frivillg?

Sen mötte vi Johan och Öberg iaf (? namnet rätt?) o jag åkte med Johan till Jakan. Han skulle gymma o jag tog pendeln hemmåt.


o ja... nu sitter jag här med mitt godis haha.

Jag har blivit helt galen i choklad med yoghurt-jordgubb i!


Kommentarer
Postat av: tobbe

hahahaha ovanligt med massa godis...

2010-09-10 @ 16:40:38
Postat av: Hedda

Jag HAR faktiskt blivit duktigare! i vissa fall, oftast..... :P haha

2010-09-10 @ 21:27:56
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0