Igår.

Fy vad gott det är med chips, grönsaker o dip!
skulle igentligen bara blanda ihop dippen, men så va jag ju tvungen o smaka med chips. o några till.. o typ halva påsen. o så va jag ju tvungen att prova med morötterna oxå.. o ja helt okej! Riktigt jävla gott!

Hade en kuuul kväll igår! Va jätte mysigt hemma hos Emmi. Va jag, Emmi, Jocke, Adrian, Daniela o hennes polare. Planen va stan men eftersom vakterna va för hårda på åldersgränsen så blev det så att jag Emmi o Adrian åkte till högdalen, o kära gammla brekten haha!
Hade kul som alltid o gick vid stägning.


Men så en grej störde jag mig på... eh hallå, finns det ngt som heter respekt lr? Vissa folk borde ta o lära sig vad det innebär.
Vet inte om rätta ordet jag leter efter är just respekt. Men just de jag tänker på va inte okej! Inte om man tänker me hjärnan.
Fast nu när jag tänker efter igen... igentligen, så farligt kanske de itne va? Men ne, blev väldigt irriterad iaf.. lite dåligt vare.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vet du, först sket jag fullständigt i det. Men ju mer jag tänkte på det du sa, att det var respektlöst och när jag har pratat med kompisar och berättat och det har typ stirrat med hakan nere vid fötterna och skrikit RESPEKTLÖST så blir jag fan sne alltså, haha.

2010-10-10 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0