Fotosugen.

Blev nästan lite rädd när jag var inne imorse o man inte kunde komma in på min blogg. "Not found". Men nuu är jag lugnare :)

Precis varit o tränat.. o haha de va länge sedan jag gick så långsamt som jag gjorde på hemvägen. Mina ben är slut nu kan man säga.

Men nu har jag o Andreas iaf bestämt en ny tid att ses, nästa Söndag! Jag är jätte sugen på att börja fota nu o ska nog försöka spexa till det lite. Lixom inte bara ta vanliga porträtt foton utan verkligen jobba med kameran, poser o uttryck. Tror nog att det kan bli bra bilder!:)

Här är en bild han tog när jag va hemma över jul o nyår inann jag åkte tillbaka till Thaialnd o Shanghai.

Fina färger va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0