toorsdag

Tanken var väl att jag skulle slänga mig framför skolböckerna nu men nja, känner mig inte så sugen ju:P

Kom nyss hem. slutade runt 11 men tog en lite shoppingrunda efter. Va tvungen att köpa en skrivhäfte att ha till naturkunskapen.
Och så ville jag ju ha en stoor kopp, som ökar myskänslan till mitt te som jag köpte oxå. haha "wow" lixom, hon köpte te^^ nejmen köpte vitt för hört att det ska va nyttigare, och så med kanel smak... juuuuligt:)
Köpte oxå en påse med proteinpulver- chokladsmak såklart. Men..... yaaaakkkkk :S Första klunken va helt okej. men sen blev de bara värre o värre.. ska det inte va tvärtom?? :S
Aja, har ställt in dne i kylen o hoppas den blir lite godare om den är riktigt kall.

Visst kan man ha proteinshakar som ett litet "bantningsmedel"? om man byter ut det mot måltider osådär.. elelr äter lite mindre o tar en sån till. elelr tar en sån som mellanmål varje dag?
eller?? Hjäälpt mig.



Nu är frågan. ska jag göra en kopp te o plugga, eller ska ja sova lite? jag kommer nog behöva sova eftersom jag tror inte jag kommer få många timmar sömn inatt. Tänk, musikalen börjar inne i stan 20.00.  brukar väl hålla på i ca 3 timmar.. så jag är väl hemma runt 23.00-00.00 .. o så ska jag upp 04:30. Kill me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På morgonen, mellanmål och direkt efter träning, Kör du vatten eller mjölk till?

2010-10-21 @ 15:58:11
Postat av: lorentz

Haha bra gjort att köpa protein! vad har du köpt för något då? vassle eller kasein?

2010-10-21 @ 21:21:46
Postat av: Hedda

Jag blandar med mjölk... men eh... lorentz, va? :P

2010-10-22 @ 17:37:27
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Lorentz

Står det whey på burken?

2010-10-22 @ 19:21:36
Postat av: Hedda

ne.. för det är ingen burk, det är en påse. Men du får komma hit o kolla!

men jag vill ha den där jordgubb som duu haaar!!

2010-10-23 @ 13:28:03
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: lorentz

aha ok missade det. vad står det på påsen då? :P Jag kan beställa en nästa gång jag ska köpa. Så kan vi byta under förutsättning att det du har är bra :)

2010-10-23 @ 19:11:46
Postat av: Hedda

haha o jag kollade på påse men såg inte riktigt att de stod WHEY, men det gjorde det ju nu såg jag:P



men aa braa:) när ska du beställa nästa gång då? jag tror min är skitbra! ;)

2010-10-24 @ 11:16:25
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Lorentz

Ska kolla på gymmet, tror att jag har en oöppnad jordgubb liggande. Eventuellt är det vanilj, och den är inte god så den vill du inte ha. Gör nog en beställning om någon vecka eller två lite beroende på om det är någon kampanj på gång. Vilket märke är det på ditt pulver?

2010-10-24 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0