Tack för gratulationerna :)

Va goa ni är. Fick sms från Jenny tidigt på morgonen "Grattis på namnsdagen!:)" o sen dess har jag fått massa mer! Lite extra glad blir man ju, bara namnsdag ändå men det behövdes idag:)

Brukar knappt få ett grattis här hemma men när både mamma o pappa kommit hem idag så kommer dom fram o gav mig en namnsdagspresent på 300kr! :) biiiio tajm!

Nu ska jag börja planera lite inför middagen. Mickan o Lorentz kommer hit o ska äta middag o sova över. Men mamm ska iväg på Ladies Night (En aning avundsjuk, Emmi, va häände med oss!?) så vi blir inte heela familjen. Men nästan iaf.

Så tror jag bangar utgången, som igentligen var min ide från början. Men både efter kloka ord jag fått höra från Carmen (jeg savner deg ;P) Familje middagar som sker alltför sällan och ja, en lite mer smart Hedda kanske så tror jag att jag stannar hemma. Men som jag sa, man vet aldrig vad som händer:P

De ja tänker mest på är att vakna INTE bakis imorgon, feeeett skönt det vore?

 

Men idag blev det iaf en promenad(förlåt) med Ted till Solna, o hälsade på Kim på jobbet oxå. Sprang även på min gamla danspartner, som jag inte sett på... fleeera år! Skumt när vi båda bor i huvudsta lixom. Men va skit kul iaf, snacka om att han kändes förändrad.

Så vi bytte nummer o sa att vi skulle ses över en fika snart.


Somsagt; middagslagning. Kanske ska starta en matblogg? ;O haha, tror att det här kommer bli grymt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0