stress? festa?

Är hemma från jobbet idag.. känns lite surt.
Eftersom jag ändå gick upp när klockan ringde o faktiskt klädde på mig, sminkade mig och åt frukost. Men sen kände jag att min mage inte ville mer. Fan om det ska börja krongla igen!!

Började igår. Tog en macka till lunch o efter det kändes det som om jag skulle spy.. men efter ett tag gick det över.
Åkte o tränade o bara efter 10minuter på rullbandet så fick jag sjukt ont i magen. Håll kanske? men bara det att det aldrig släppte.. inte äns till på kvällen. Så jag gick runt som en gammal tant (Ja, för oftast kan jag inte gå upprätt). Fick medicin av pappa innan jag la mig men även imorse så gjorde det lika ont!?
Så efter jag kände att jag inte skulle klara en dag på jobbet så tog jag en till tablett av medicinen och gick o la mig.. Troligen är det väl pga stress.

Nu mår jag bättre men jag är fortfarande öm där det onda har suttit.


Menmen, har ju fått tid nu iaf till att städa i fixa i mitt rum. o Plockat upp Kina-väskan.
o titta vad jag hittade dääääär!


Nån som ska med ut o festa?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0