Start nr 2.

Så, nu är det dags igen tycker jag att ta tag i mitt liv.
Det gick väldigt bra förra gången jag sa så, över förväntan faktiskt.. men så gick det sakta men säkert tillbaka.
Jag mår fortfarande bättre än förut men om jag ska fortsätta bete mig som jag gör så kommer det inte vara så länge till. Det är ett som är säkert.

Men vad ska jag ändra på nu då?
Måste vara ngt mer jag behöver skärpa mig med? Tror det är att bestämma mig för vad jag vill. Bestämma mig för vad som verkligen betyder ngt.
Det var där det gick snett.

Kommentarer
Postat av: viktorfrisk

gud vilken shysst blogg du har! Läser den faktiskt lite då och då! Hur har din dag varit idag?

2010-10-05 @ 14:38:45
URL: http://www.knockouts.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0