självsfränder?

Har varit ute o sprungit av mig lite aggrissioner. o klättra i träd gjorde jag tillochmed.. va så inne i musiken så slängde mig bara ner för trädet sen o nu värker hela min jävla fot... Landade på ngt konstigt sätt så nu är jag halt. Bra o duktig tjej! o jag som tänkte ha klackar idag på min kusins 20års middag....

Men lite hjälpte det, + att jag börjat mitt mer öppna liv genom att visa en del av mig för min bästa vän.
o det känns bra men ändå inte.. att jag inte bara har hört från henne, utan från andra oxå att dom märkt att jag döljer ngt.. Ngt som finns där inne men som aldrig kommer ut.
Jag som trott att alla svalt o gått på allt. Det där leendet. även fast jag nånstans har velat att nån tar tag i mig o ruskar om o frågar vad fan det är o drar ur mig allt som jag vill få ut. Det har ju varit skönt, men ändå inte. eftersom att nånstans, vill jag berätta.
vill berätta saker om mitt lv, även om det inte är aktuellt just nu o saker jag kanske glömt, men saker som har påverkat vem jag är idag, som alltid komemr va mitt förflutna.
o det är en person som iprincip har gjort det, Carmen, tagit tag i mig o sagt att hon vill höra allt o att jag ska lägga av o spela ett spel, o henne har jag inte äns kännt länge. träffats några gånger. Men gud vad jag mår bra när jag är med henne, kan ju slappna av o bara vara.
o så min bästa vän, att faktiskt veta att hon kände att det var ngt som jag inte berättat..
jag tror att det är ngt som bara äkta vänner kan känna, eller märker av.

Men iaf, fått en liten kick nu o hade först tänkt att byta blogg.
Men jag börjar nog med en renovering av den här istället o sen får vi se!
Nån som e duktig på bloggdesigner o sånt där? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Do what makes you happy, and do it with your friends.... kommer hem snart och då ska vi leka! Annars kidnappar jag dig, tihi ^^



Carmen

2010-10-17 @ 13:49:24
Postat av: Emmi

<3<3<3 Tack för att du är en stooor del av mitt liv!



Kolla millan1985.blogg.se, hon har börjat fixa designer nu. Men tror iofs att hon skulle ta betalt :S Älskar dig!

2010-10-17 @ 15:52:53
Postat av: Hedda

<333333

2010-10-19 @ 16:27:46
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0