Ser ut att bli en vit helg, igen.

O jag är fett nöjd med det ska ni veta. Okej, klockan är bara 19:37 just nu o det är måånga som ska ut. Men nej, jag ska försöka var abestämd och faktiskt ta en lugn kväll. o hoppas ingen ringer typ 03-04 inatt...PIK till nån.
Jag älskar när folk hör av sig, det gör jag.. annars skulle jag väl stänga av telefonen men ja.. ibland.. är det inte ok^^

Sa jag fresten att jag ska bli träningsnarkoman igen? eller jag önskar. Har köpt årskort nu iaf!
Så ska bli så jävla skönt att INTE vakna upp bakis imorgon utan vakna pigg så man kan åka iväg till gymmet o köra ett pass!
Step up
ska det bli om jag vaknar i tid;)

Fotbolls-reklam från Kina, för er intressrade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats Hot

2010-10-06 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0