Saker att se fram imot.

Ja, jag behöver verkligen det. o jag såg att friskis o svettis hade ett tema okt-nov typ. "Att leva i nuet, o gå in i sig själv o må bättre nu i höstmörkret" lite sådär.. Gick ju såklart in där direkt. Men nej va faktiskt inget för mig.

Får väl försöka fixa det själv ist.

Saker som jag just nu tänker på o ser framimot tex. Ett liv har jag ju iaf:)

  • Imorgon så ska hela familjen gå på Cirkus o se musikalen "We Will Rock You".
  • Martin kommer hit på fredag. En riktig myskväll med matlagning o plugg? ;)
  • Utgång med bästa Emmi på lördag<3
  • Kryssning med Emmi o Jocke.
  • Middag o teater med Emmi.
  • Julmarknad på taxinge.
o de allt de här innan December iaf.

Kommentarer
Postat av: Martina

härligt det låter, åh julmarknad. Vi borde fika någon dag, börja umgås. fan du är ju braig, jag vill inte tappa dig. <3

2010-10-25 @ 23:13:03
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0