men för livet? jag kommer aldrig kunna äta ngt med ben igen.

Asså jävla skitfilm vi såg igår!
ÅÅH kan inte släppa den, tror inte ni förstår hur hemsk den var!
Visst finns det sjuka filmer, men jag tror jag blev så berörd just för att människorna va så äkta. Pojkvännen dog för att han ville rädda livet på sin flickvän o bästa vän. o han blev lixom uppkäkad av vargar efter att han brutit båda benen! o Flickvännen o polaren sitter 10meter över honom i en skidlift o ser o hör honom skrika för sitt liv!

Jag mår illa vid bara tanken!

O idag var det jag som fixade middagen. Mamma för förrätten - rödbettor med chevre.
Jag Köpte en grillad kyckling o blandade till en röra till med keso/apelsin/passionsfrukt. Jätte fräscht o gott!
MEN, det var inte lika kul när jag hade tagit några tuggor och jag ser hur mitt kycklinglår ser ut. (Nu måste ni ha sett filmen för att förstå. När pojkvännen hoppade ner 10-15meter så bröt han båda benen så att själva benet, skelettet stack ut vid båda knäna! o dom var inte snåla med att visa det!)
Ja.. tror ni inte att benet i kycklingen sticker ut precis på samma sätt!
Eehh spy känslor!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0