Kommande dagarna.

o nu känner jag mig lite duktig.. Har ringt ännu en gång till Hermods för att skjuta upp mina studier. Kom så himla mkt efter så... de va inge kul:P Det lite mindre roliga är att det håller på ända fram tills julafton nu:/ menmen, det får man ta.

Känns skönt nu att jag itne börjar på ritkigt förrens 18oktober. Så nu kan jag hinna träna, jobba o allt annat som jag vill o behöver göra innan dess!
Min vecka nu tex är ganska uppbokad.
  • Onsdag: Börjar jobbet 06, efter jobbet ska jag till IKEA med mor o köpa massa saker.
    Sedan middag hos Camilla o Tobbe.
  • Torsdag: Börjar jobbet 06, efter det ska jag till stan o gå på kroppscanning.
    Träna o fixa hemma om jag hinner
  • Fredag: Börjar jobbet 06, sen hem o fixa mig eller packa ihop saker o åka iväg till Emmi för att ha en riktigt mysig kväll! Baka pizza, dricka vin o sedan utgång!
  • Lördag: Ngt var det...? Träna om jag är hyffsat pigg.
    Annars har jag tänkt att ha en mysighemmakväll, bjuda över någon då jag är hemma själv med emil. (Ska alltså inte gå ut då jag är hundansvarig)
  • Söndag: Säbys Höstmarknad! Sedan träffa Andreas o fota!


Kommentarer
Postat av: Martina

GILLAR! :D

2010-10-05 @ 20:41:02
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0