Im home.

Tjena! Fyfan vad ni är dåliga! inte ne enda liten komentar?! DÅLIGT!!!

Men iaf, vi hade riktigt kul på kryssningen.
Emmi rmalade ner för trappor o gjorde illa tummarna så hon blev invalido resten av resan o är fortfarande! Vi dansade, drack, sjöng o ragga på snygga finskor. Okej, Jocke gjorde.

vi chillade hela andra dagen, satt o drack o hade sedan allsång med ett annat skönt gäng på båten innan vi klev av. Sedan va tanken utgång, så Jag jocke o Emmi åkte hem till Emmi dit oxå allsång-killarna skulle joina. Blev först pizzerian för en pizza o öl, sedan upp till lägenheten o ha trevligt. Blev ingen utgång, vet inte riktigt varför.. vissas humör förändrades pga olika saker.
Vid 12 var jag hemma, tog sällskap med killarna o jävlar vilka genom roliga människor. Fick ju skratt-kramp i magen. o riktigt imponerade av hissen va dom oxå, ner till tunnelbanan från emmi.^^


Nu sitter jag o äter frukost= tiramisu-chokladen jag köpte på båten. Nu har jag vant mig o den är riktigt god så att det är svårt att sluta.
Ikväll blire halloweenparty!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter som ett jävla party!!, Synd på Emmis tummar bara.

2010-10-29 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0