home.

Fan vad jag önskar mig en mobil som man kan surfa på! eller... eh det har jag väl? ja.. men ja, jag vill börja mobil blogga! Huuuur kul vore itne det. Men ni skulle nog tröttna på alla mina extremt ointressanta inlägg då. itne för att mina i dagsläget är specieltl roliga mne.. ÄH vafan, det skulle iaf bli väldgit mkt mer uppdateringar än vad det är just nu!
Va sägs?


Har iaf missat matchen. AIK-DIF. men får bli en annan match snart ist.. o nej, Det blev iten så mkt "go nuts" i butikerna.. hittade ETT par byxor som jag itne äns vet om jag ska behålla eller inte. Men god fika blev det iaf. Annanas/mango/papaya smootie. sviiiiiiiiiiiingod!

nu ska jag gå ner o köpa lite mat till middagen. Jag ska laga mat till mig o mamma eftersom pappa är på landet hela veckan. Blir o köra hårt med viktväktarna nu o så ska jag försöka mig på att göra en såndär smoothie!:)

o förövrigt så ska det snart bokas in en kryssning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0