Smått irriterad.

Jag vet inte varför jag äns bryr mig om dig längre. Eller förstå mig rätt nu. Jag bryr mig inte längre....
Men jag vill ha så att mina vänner ska vara mina vänner. Ni vet, jag pallar inte med alla bekanta som man pratar med en gång om året. Jo visst, trevligt. Men du är ingen jag vill ha en sån relation med. Ytligt är vad det är.
o jag tycker iaf att du kunde gjort mer än såhär. Säkert bara jag som tycker så, men jag gör verkligen det! Dåååligt äre! tycker jag.
Vad hände med omtanken?
Om 2010 betyder att vi bara hör av oss, visar känslor o stötta varann på gamla uttjatade internet sidor så flyttar jag!
Den ytliga vertionen får göra så men inte de som bryr sig om varandra på riktigt. Herregud, ett litet fjuttigt sms va allt jag väntade mig.

Men jag har insett att det har blivit som jag trodde.. jag begär för mkt, o kommer bli besviken. Gång på gång. alltid.


Och så har jag tröttnat på hur folk beter sig...Eller en speciell människa. Vafan bestämmer man ngt så får man fan ta o hålla det man lovat!
Det är ngt jag verkligen hatar, och jag skäms att säga det. Att jag har blivit så van att folk beter sig just så så jag har blivit likadan. Precis så som jag inte vill vara.



o imorgon om jag hinner, men det kommer jag inte, Så ska jag köpa en sån där stor mugg o börja dricka Te varje dag. Nästan. Känns som om jag skulle behöva det. Jag ska bli en sån där mysig människa. o vitt te ska det va.
Men jag ser det mer som ngt symboliskt, faktiskt. För mig själv.
Som den morgonen jag, Carmen o Cattis satt o snacka o drack bort hela bakis morgonen. Drack te alltså, slash Chai te?

Kommentarer
Postat av: Martina

te är underbart, du med.

2010-10-18 @ 15:57:54
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0