Halloween.

Igår åkte jag ju iväg till Sofia hemmets Halloweenfest då jag blivit bjuden av Therese på jobbet. Hade ju tänkt o köra riktigt hårt me utklädnaden men tröttnade ju när ja va ute o leta o inte hitta ngt, o allt som var en riktigt kostym kostade typ 1000kr. Inte värt.
sååå, det blev de där klassiska öronen o fluga. Va verkligen sista utvägen, men så ville jag ju ha ngt mer... Så blev ett par snygga ögon till. Kattiga ögon.

Så, vad skulle jag föreställa?
Det blev mer en katt på tjack vissa stunder(har ju aldrig haft linser förut o tänkte ju inte på att dom måste åka runt lite.. HAHA, jag såg ju sjuk ut!), men så blev jag sen den galna katten i Alice i underlandet ist eftersom Therese va Alice o hennes kompis var Hattmakarn. (Hoppa det kommer upp bilder på fb, hon såg riktigt grym ut, o har princip gjort kläderna själv!)
Men som vanligt gick vi därifrån när det stängde efter, massa dans, dricka o trevliga människor! Träffade en kille jag träffat en gång på Jennys födelsedag.. haha kuuuul vare iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Skitbra ju Hedda! :)) kattig var ordet.

2010-11-01 @ 11:13:07
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0