Grrrrr

Det här går inge bra.. bloggen. För jag vill itne bara skriva o klaga som det kommer bli nu.
Men så här ser min fot ut nu, o har gjort i två dagar. En rejäl stukning är vad det är.
Jag kan inte gå normaalt! o de gör mig på ännu sämre humör.
o ja lovar, mitt humör är i botten nu.

o för övrigt. Jag tar imot ursäkter o förlåt. Men det betyder inte att jag accepterar dom.(eller hur ska jag förklara, ibland förlåter jag, men inte jag.. jag säger o tror att jag förlåter med hjärtat gör inte det. o ibland vill jag bara inte)
Saker man gör har man gjort. Gjort är gjort o går inte att göra ngt åt. Alla är värda en  andra chans, eller? Men inte fler.. inte alltid.
Det går inte att bete sig som skit o be om ursäkt för varje gång.

 

Update; Måste bar aklargöra en grej.. måste förklara lite närmare. Det finns en hel del männsikro som svikit mig gång på gång.. men som jag ändå förlåter o livet flyter på, med dom. Ibland kan det vara sådant som jag förtränger o inte orkar tänka på så då gör vi det lättaste av det. Men vissa saker går såå djupt in i hjärtat att det är omöjligt att förlåta. Kanske för att jag inte var beredd? Kanske för att .. ja de finns nog många naledningar till att vissa accepterar jag, andra inte...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0