fredagsmys!


E på braa humör idag! Va inte så jobbigt som ja trott att gå upp imorse faktiskt. (förövrigt så var faktiskt inte musikalen nån höjdare. eller Helt okej, men går inte att jämnföra med dom tidigare vi sett. Blev ju inte äns kär i nån! :( *haha*)Men jag gissar att Martin kommer märka av min sömnlösa natt ikväll..:/ Får väl se till att vi kollar på eller gör ngt riktigt kul så jag håller mig vaken.
Men godmiddag ska vi laga iaf! Lax o spenat-feta-avokado sallad.

Men somsagt.. Bra humör idag, o de känns underbart! Men jag märker att det är småsaker som dra tankarna åt fel håll, men då är det bara att skaka om i huvudet o bara tänka på det roliga ist.

o Hur mysigt är det inte ute nuu!?:D
När jag gick till jobbet så va de ju lit snöflingor i luften.. men långt ifrån som det är nu. Snacka om mysfaktor när man går runt i ica butiken o då man antingen går förbi entreerna o ser ut, eller då vi går ut på lastkajjen för att lämna våra matkassar o ser snön falla.. Okej, lastkajjen är verkligen itne den bästa platsen eftersom att det är iiiiiiiiskallt nu.
Men det va lite komiskt när vi går in i våran kylbil där vi lämnar våra saker. haha det va ju varmare där inne än ute^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0