en liten olycka på jobbet.

Haha va klantig jag var idag. Eller det var inte jag som var klantig utan det var nån smart skalle till lastbilschaffuör eller nån sån där bröd-leverans-gubbe som hade mixtrad med golvet ute på lastkajjen, så alltså var golvet där ojämnt. Men det såg ju inte jag utan körde på med min vagn i 180 somvanligt. Med två stora backar med blandannat smör, kött, colaflaskor och ägg.
o ja, när jag skulle över kanten som blev efter dom sängt ner plåtgolvet lite för mkt så blev det ju tvärstopp för mig. o Min ena låda flöööög!
Så framför mig låg alla varorna på golvet.. o Äggen! krossade såklart, i påsen oxå.. så alla andra varor blev ju geggiga...Colorna blev skakade så dom skulle säkert flyga som raketer om man öppnade dom o smör o kött förpakningarna gick sönder... GRR.
Det roliga var att jag var tvungen o göra precis samma sak igen med andra lådan direkt efter när jag skulle köra tillbaka vagnen.
Tur där! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0