Du.

Jag tror jag verkligen har insett nu att det aldrig kommer bli vi två.
eller, ja det har jag ju alltid vetat. men "lite mer vi två än inte vi alls."

Sättet vi träffades på är nog det bästa jag träffat nån på
. Humor gånger 1000. Det är så det ska vara. Jag har lätt att tycka om folk men det är dom som sticker ut, som verkligen fastnar. o ja.. det är inte alla killar som hoppar över rulltrappor efter man har sett varann i tre sekunder för att få prata men än.
Shit va kär jag var i honom.. verkligen, o vi hade vårat halvår. Pratade på kvällarna o umgicks på helgerna.
Jag skulle nästan kunnat säga där att vi va tillsammans. eller nej, men nästan. Önskade ju.

o hur typsikt är det inte.
att när den ena visar sin kärlek så drar sig den andra tillbaka, o tvärtom?
Ja jag ångrar fortfarande den kvällen du tog tag i mig o gick in i köket på valborg, tittade in i min ögon o sa "Hedvig, jag är kär i dig" o jag bara skratta o sa att du var full. Även fast jag ville så gärna tro dig. Det var min sista chans.
o på kvällen ringde du o bad mig att inte sova med någon annan. o vad gjorde jag? Mennej, du har ju inte varit bättre själv..

Nu när du gav "oss" en andra chans, även fast vi både haft seriösa förhållanden efter "vårat".
Du sa att sommaren o hösten kunde bli våran så tvekade jag inte. Eftersom jag varit så sjukt kär förut så kunde jag ju få tillbaka känslorna? Du e en så sjukt härlig kille o du har alltid varit speciell för mig.. så jag gav det en chans. o kämpade tilloch med. Men det känns inte som förut. Bara ibland.. men sedan så försökte jag satsa på dig ändå, o struntade i alla andra.  Men du verkar inte ha fattat det. För jag tror att jag sårade dig. Men du har sårat mig oxå.
Men nu har jag fått nog. Jag bara känner det. Fått nog av dig.



Men jag blir så glad när jag träffar dina vänner. "Det är du som är Hedda va? Jag har hört så mkt om dig!"
Önskade bara att du hade kunnat visa lite av det där du tycker om mig, för mig ist. menmen. livet går vidare.


Va tvungen att skriva ner det här bara. Nu; plugg, innan illamåendet o huvudvärken tar över mig helt. Va en lååång dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: nadia

ååh kärlek är så dumt hela tiden :( och ibland måste man vara starkare än vad man egentligen är. men du är faktiskt en av få tjejer som är äkta hedvig så du kommer att träffa en drömprins nån daag :)

hallå hur funkar det där med mobil blogga? är det gratis haha?

2010-10-18 @ 18:38:56
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: Emmi

Postat av: Emmi

Oj, det där blev ju lite fel. Men du ser väl vad det står iaf..



Tur att vi har varandra <3

2010-10-18 @ 19:04:53
Postat av: Martina

Tycker du är så stark Hedda, du vet att du ska ha det bästa. <3

oj när jag får jobb, röj det blir,. myskvällar hos mig, tur att du tycker om gröna linjen, :))

2010-10-18 @ 21:37:20
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: nadia

jaaa :( haha förstår dig! man vill bara ha någon att krypa upp hos och gå på bio med och bara ligga i soffan och slappa till något skit program :( men nångång kommer det väl:P



haha åååh :D ska testa det :D

2010-10-19 @ 02:13:08
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0